Tradycyjne diety i ciągłe odmawianie sobie pokarmów, powoli idą w odstawkę. Przestało być to najprostszym jak i najskuteczniejszym sposobem na pozbycie się zbędnych kilogramów. Prosto z Wielkiej Brytanii przybywa do nas nowa dieta 5:2, gdzie jej fenomen odkrył dr. Mosley, w swojej nowej bestsellerowej książce pt. ‘’The Fast Diet’’ od marca tego roku dostępnej również w języku polskim.

 

Dieta 5:2 jedz co chcesz

 

Dieta 5:2 to rodzaj diety postnej, opracowana jest ona na podstawie badań amerykańskich i brytyjskich lekarzy, dlatego w tych krajach jest ona najbardziej popularna. Wnioski z tych badań są następujące, krótkotrwałe głodówki pozytywnie wpływają na nasz organizm, nie tylko pozwalają nam schudnąć, ale także obniżają poziom złego cholesterolu we krwi oraz pobudzają wrażliwość organizmu na działanie insuliny. W konsekwencji tych działań skutecznie zapobiegają zawałom serca  oraz cukrzycy. Dr. Mosley przeprowadził również dietę 5:2 na sobie, jak opisuję w swojej książce, po 3 miesiącach stosowania jego parametry cukru i cholesterolu znacznie spadły, oraz pozbył się ponad 8 kg zbędnej tkanki tłuszczowej.

 

Zasady diety 5:2

 

Najważniejszym warunkiem diety 5:2 jest aby dwa dni postne następowały po sobie, np od pon. do pt. jemy co chcemy, a w sobote i niedziele wprowadzamy post. Polega on na tym że dobowe spożycie kalorii nie może przekroczyć 600 u mężczyzn, a u kobiet jest to 500 kcl. Średnio jest to jedna czwarta dawki dziennego zapotrzebowania organizmu na wartości energetyczne. Autor wspomina również o tym aby w dni postne jeść posiłki wysokobiałkowe, które są dość sycące oraz nie posiadają skutków ubocznych, dodatkowo dobrze jak by miały mały współczynnik glikemiczny, nie podnosząc znacząco naszego poziomu cukru we krwi.

Liczba posiłków powinna wynosić dwa, śniadanie oraz kolacje, dzięki czemu powstaje przerwa między poranną a wieczorną dawką kalori, pełni ona rolę postu. Najlepszym dla nas wyborem są posiłki tworzące kompozycje warzyw z rybą morską o białym mięsie lub drób pozbawiony skóry. By dieta nie była zbyt rygorystyczna doktor pozwala wprowadzić sobie dodatkowy skromny posiłek w środku dnia, w postaci surowego warzywa lub owocu. W międzyczasie należy pić duże ilości wody, może to być również herbata lub kawa.

 

Dieta 5:2 opinie

 

Według dr. Morsley-a krótkotrwałego głodu nie należy się bać, ponieważ człowiek jest przystosowany ewolucyjnie do funkcjonowania przez długi czas bez pokarmu. W wyniku ograniczenia ilości spożywanego jedzenia, nasz żołądek staje się mniejszy i w pozostałych pięciu dniach i tak zaczynamy spożywać mniejsze ilości pokarmu.

 

Jedz co chcesz i chudnij – Diet Booster 5:2

 

Dieta 5:2 może i nie jest trudna do utrzymania, ale oczywiście można ją dużo ułatwić, jak wiadomo 500-600 kcal na dobre może przerazić nie jedną osobę lubiącą sobie podjeść nieco więcej, dlatego razem z dietą powstał doskonały środek który ułatwia jej stosowanie do maksimum jakie można osiągnąć. 5:2 Diet Booster jest to suplement stworzony specjalnie do tego rodzaju diety. Jego zadaniem jest powstrzymanie ataku głodu z którym radzi sobie doskonale, oraz zapewnienie dużej dawki energii przy małej kaloryczności jaką mamy w dwóch dniach postu. Produkt jest naturalny i w pełni bezpieczny, nie posiada on żadnych substancji chemicznych które mogą nam zaszkodzić. Dostępny jest w dwóch wersjach męskiej 5:2 Diet Booster, oraz żeńskiej Dieta 5:2. Jeśli chcesz zadbać o swoje zdrowie to połączenie tego suplementu wraz z dietą 5:2 jest najlepszym rozwiązaniem dla dla osoby która nie chce torturować się rygorystycznymi dietami.

Oceń nas!
Głosy
5 based on 28 votes
Produkt
5:2 Diet Booster